Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Somday i'll break free from this

Publicerad 2012-09-02 18:08:06 i Allmänt,

Hej. Denna söndag har varit helt underbar och avslutar dagen med att städa/dona i köket! Här ska det bli fint och höstigt, för sommaren är ju över nu.. Skönt. 
Blev ingen träning idag i alla fall men inga sura miner för det, har ju redan tränat 4 gånger denhär veckan så kör på nu i veckan igen! 
 
Vem retar någon för ens hår? Vem reatar någon för att ha astma? Ursäkta mig men vadfan har dem för föräldrar? Vet inte alla barn om att man inte ska reta andra? Och speciellt om saker man inte kan hjälpa? Blir sjukligt irriterad för mina föräldrar fattar inget och gör ingenting åt saken, så då lär väl jag göra det. Och detta med att inte åka dit nå mer kommer ju inte funka. Om dom som borde hjälpa mina syskon inte gör det, har jag väl inget annat val än att göra det. Tänker ta ett ordentligt snack med dem som "ska" göra det egentligen på skolan. Dem som inte gör sitt jävla jobb. Och dem där jävla ungarna och deras föräldrar. Fan nu är jag arg. Och ja, självklart pratar jag med hon, min syster också. 
 
Nä jag änt bitter. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela