Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

I'm doing it for me, myself and I

Publicerad 2012-09-03 18:14:45 i Allmänt,

Då har man bytt till måleri istället för trä. Nöjd? Det kan jag lova. Glad? Helt klart! Lycklig? Det blir jag när jag tar studenten och vet att jag inte ska plugga på många år.
Inspirerad till att nå mina mål detta år, så in i helvete. Blir det bättre när man får höra att min nya mentor tycker att jag är inspirerande? Jo men absolut. 
Det går bra nu och jag mår bra, eller bättre borde jag säga om jag ska vara ärlig. 
Lyssnar på musik och är inspirerad till hunratio procent och ska ha nått min målvikt innan detta år är slut, jag ska ha skaffat körkort och börja sparat pengar till mina nya bröst. Ja, jag ska skaffa gelé hallon ;) 
Sitter i vilket fall och lyssnar på eminem medans jag väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan gå ner och starta två nya maskiner så får Kim gå ner sista vändan istället och bära upp allt! Mohaha. 
Borde även komma ihåg att ta hem mitt block så jag kan läsa på om demokrati och diktatur innan torsdag så jag får ett A på det muntliga provet! 
 
Men vi hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela