Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Upp i röven...

Publicerad 2012-07-19 21:57:13 i Dagens, roliga,

Fick dragkrok i stjärten

I söndags skadades en pappa i Furuviks-parken. Han satte sig på en minibil – och fick dragkroken rakt upp i stjärten.
– Vissa händelser är så osannolika att man inte kan förutse dem, säger Erika Rydstrand, parkens marknadschef.

Text & bild lånad från www.arbetarbladet.se

Hahaha! Döör. 
Ni kan gå in och läsa hela skiten här.. http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.4913242-fick-dragkrok-i-stjarten

Detta gjorde min kväll, så nu ska jag se klart på pretty woman och sova för imorgon blir det att gå upp i tid och fixa innan vi åker till Dalarna, så sov gott alla! 

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-07-19 23:08:51

Hahaha hur stora är oddsen? Fast jag måste säga att formen på dragkroken ser lite suspekt ut?

Svar: Haha eller hur!? Ja, tänkte jag med men roligast var ju att han satte sig med en sådan krafft att byxan sprak.. hallå, han måste ha slängt sig på dragroken .. hahah!!
matildahedenskog.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela