Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Sommar!

Publicerad 2012-07-19 21:43:05 i Allmänt,

Han är min bästa vän, mitt hjärta. Han gör min dag, varje dag. Han kommer med en blöt nos och tårkar mina tårar när jag är ledsen, han får mig att skratta oavbrutet, min lilla man. Han är så fin, så fin. Han är mig trogen även om han tänjer gränserna ibland. 
På vägen hem, hem från badet nu ikväll så stannade en tjej oss på vägen och ville så gärna hälsa på Curre och sa att han var så fin, sen så frågade hon hur gammal han var.. Han blir fem i oktober sa jag, då skratta tjejen till och sa jag kunde svära på att han inte var äldre en ett! Haha, min lilla tok. Fast det klart.. kan man bli något annat när man bor med mig & Kim? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela