Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Skinny girls look good in clothes, fit girls look good naked.

Publicerad 2012-07-15 20:12:52 i mål,

Mitt mål är att det ska stå 65 kilo på vågen inom en snar framtid. Fast det är inte det ända, jag bryr mig inte så jälva mycket i ett par siffror men ändå så gör jag det.. vet ni vad jag menar? Det är ju ändå bara ett par siffror och man kan se så olika ut peronde på person. Men jag har en bild i mitt huvud på hur en snygg tjej ska se ut. Enligt mig själv så ska man vara lite kurvig och då menar jag att man ska ha röv, höfter & bröst en kvinnlig kropp men andra ord. Och att man ska ha muskler, fast det är det viktigaste det får inte bli för mycket.. usch det är inge vidare utan det ska vara lagom, man vill ju vara tonad och tight. "Skinny girls look good in clothes, fit girls look good naked"! Så sant, så sant. 
Snyggaste tjejen på planeten.
 
Kim Kardashian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela