Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

rullar

Publicerad 2012-07-20 15:44:32 i Allmänt,

Sitter i bilen på väg mot dalarna och Mockfjärd nu, och vädret var fint och bra i Gävle men efter valbo så har himlen öppnat sig till och från.. förhoppningsvis så blir det bra väder ikväll/imorgon! För imorgon ska vi ju till tansen så då vill jag ha sol så jag kan ta årets första.dopp! Är ju helt sjukt att jag inte badat än och det är liksom den 20 juli, vet åtminstone att jag ska bada när vi ska ner till Ullared ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela