Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Nytt!

Publicerad 2012-07-15 20:27:31 i Kläder,

Igår var jag på bio med min man och vi såg "Abraham Lincon vampierhunter i 3D" och den är helt klar sevärd! Så om ni inte har något för er i veckan, se den. Annars gjorde jag inte så mycket igår, degade mest och var och handlade en sväng så då blev det lite nytt till tränings garderoben. Dessa sötingar ligger nu i min garderob och ska användas flitigt.
 
Men nu ska jag ta en kvällspromenad men min fina hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela