Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

När jag går ner,

Publicerad 2012-07-19 18:37:21 i Allmänt,

Sol, älskade sol! Kankse är sommaren här nu? På riktigt alltså? Låt oss hoppas, i morgon ska vi i alla fall åka mot Dalarna och Mockfjärd så ska packa ikväll efter jag varit ute och gått. Ska blir skönt att åka till Mockfjärd och sova i ett hus (så man kan gå ut och sola om det är fint väder).. är ju lite svårare att göra det här ;) Och jag är blek som ett lik, eller nej inte så blek. Men ni vet vad jag menar. Skulle inte skada om jag fick lite färg! haha. 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar på videos på youtube. Men nu ska jag hälla i mig lite dricka (kolsyrat vatten) och ta en promenad med min fina i det underbara vädret, så vi hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela