Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Minus, minus & minus.

Publicerad 2012-07-15 22:36:41 i viktminskning,

Det har ju som sagt gått 2 månader sen jag började med LCHF och på den tiden har det hänt en del saker med kroppen. Den har ju blivit mindre, hehe! Vilket är bra. Skrev ju tidigare att mitt mål är att väga 65 kilo och vissa av er kankse tycker det är mycket, vad vet jag men då borde ni veta att musklerna jag har på kroppen väger 50 kilo och hur jag kan veta det är enkelt. Jag fick reda på det när jag var hos läkaren för ca en månad sen och vägde mig på någon special våg med strålning osv. Så det känns lagomt, 65 kilo alltså men vi får väl se sen vad jag tycker då. I alla fall så har det bara varit glädje att mäta sig på kroppen och att ställa sig på vågen nu på den senare tiden, ja sen jag började med LCHF i och med att de båda enbart visat minus. För ingen kan nog riktigt fatta hur hårt jag tränat innan jag började med LCHF utan att ett endaste jävla kilo försvan och det var så i ett halvår!? Det var mentalt  jobbigt när jag var på gymmet ofta och körde helt slut på mig och jag var så nära. Så nära på att ge upp men jag fan hoppet igen och då när jag började med LCHF märkte jag skillnad på en vecka! nu är jag alltid positiv, vilket alla borde vara för man mår så mycket bättre av det. Och jag kan inte fatta att jag är 1 kilo ifrån mitt delmål, lycka! Men till saken. Så här bra har det gått för mig på 2 månader.
 
Jag har tappat 7 kilo!
- 1 cm (vaderna)
- 5 cm (låren)
- 4 cm(stussen)
- 10 cm(naveln)
- 7 cm(midjan)
- 5 cm(bröst) - har stått still den senaste månaden, men det är bara bra för älskar mina tuttar. 
- 7 cm(armarna)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela