Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Måndagar är den bästa dagen!

Publicerad 2012-07-16 09:00:00 i Allmänt, Tankar,

Godmorgon på er! Har ni sovit gott? 

Idag är det en ny dag och börjar på en ny grym vecka! Ska träna ruset av mig och börjar dagen med att käka lite frukost och ta en långpromenad med min fina hund. Alltså det är toppen att ha hund när man vill gå ner i vikt! ;) 
Annars idag så ska jag plocka ihop lite här hemma och så ska jag iväg och träna på kvällen, kl 18.00 för att vara exakt. Då blir det ett medel pass på friskis och det är drygt. Men det är ju det jag gillar för då känner man att man gjort något bra, något som gör skillnad när man går hem sen! Åh, endorfinerna som utsöndras när man tränar är det bästa, bästa botemedlet mot depp tankar. Det gör mig så, så lycklig! Speciellt när man springer den där extra kilometern fast man håller på att ramla ihop, då ryser man till och känner sig stolt. Skratt! 
Helgen har i övrigt inte varit toppen på alla håll, har fått höra av mina "föräldrar" att jag inte är välkomme dit nå mer. Så ni som dömmer mig och tycker att jag är lika knäpp som min famlij, ni känner uppenbarligen inte mig. Ni vet inte vad jag gått igenom i det där huset, vad jag fått stått ut med och fått höra. Vem kallar sin egna dotter för hora? Vem tar pengar av sin egna dotter och ljuger om det, vem fan säger CP till sin dotters vänner? Vem fan låser in sin dotter? Vem fan låser ut sin dotter ut huset om man åker bort - well let me tell you, my parent. They do. Or they did. 
Så döm mig inte när ni inte känner mig, vet varenda detalj i mitt liv för ni har som sagt ingen jävla aning om vad jag fått gå igenom. Så jag är inte som mina föräldrar. Inte på långa vängar, inte en chans att jag någonsin blir. 
Men om någon ska envisas om att ni känner mig, och tror att ni vet. Ta er i röven, för det är ytters få ja typ 2 som vet hur jag haft det. 
 
Men nog om det. Det är ingenting jag tänker lägga ner energi på mer, jag har ett helt annat liv idag och mår så bra med min älskade man! ♥
 
Men nu ska jag äta frukost och ta en promenad med min fina hund. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela