Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Lördaga godiis.

Publicerad 2012-07-21 17:13:08 i Allmänt, Bilder, viktminskning,

Blev mys med min fina lillebror och Kim igår, köte chips, godis & loka så satt vi och kollade på terra nova och bar upp lill fisen till sängen när han hade somnat på soffan, åh han är så jävla söt ♥
Så ja, ni läste rätt jag åt chips igår, och idag köpte jag godis?? Hallå, men jag tillät mig att göra det nu och jag ska njuta av godiset idag! hehe, men sen blir det inge mer på ett tag igen :) Funderar på att gå ut och gå snart så känns det mer okej att äta lite godis om jag säger så. Kanske runt stopet? Vi får väl se.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela