Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

I'm alive

Publicerad 2012-07-29 19:36:19 i Allmänt,

Denna vecka har jag inte haft tid med bloggen eller ork? Mina syskon var på besök i Gävle och bloggandet fick liksom ta en kort paus. Jag lever i alla fall och det är ju bra. Hehe, vill även påpeka att träningen inte varit den bästa denhär veckan men men.. Tar nya tag i morgon och tränar på som vanligt, vart ju lite eller borde jag säga "mycket" drygare att träna när mina syskon var och hälsade på. Måste ju ta vara på varenda minut nu när jag inte träffar dem så ofta, fast det klart. Rätt så skönt att vi åkte hem till Mockfjärd idag faktiskt, för det blev nästan lite för mycket av mina galna syskon! Men goa är dem ♥ 
I veckan som kommer så blir det träning och tänkte börja med lite mer stirkt lchf, så nu blir det max 1-2 mackor och inge fincrips till maten ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela