Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

I don't care, i love it.

Publicerad 2012-07-18 09:32:37 i Allmänt, Träning,

Godmorgon!
Vaknade nyss och är trött så, så trött. Fast jag har i alla fall ingen träningsverk från gårdagens spinningpsass på 1h så det är ju nice! (fast det är ju för att jag är rätt tränad i benen redan) men när jag kör axlar & rygg känns det såhär...
haha! Någon som känner igen sig? ;) Finns många som säger att det är så skönt att ha träningsverk och eh, hur kan man tycka det? Det klart att det är skönt att veta att man gjort något bra men inte fan är själva värken skön eller, inte en chans. När man inte äns kan hålla armarna rakt ut, då är inget skönt! ;) 
Passet jag gjorde igår förbrännde 843 kalorier och min puls var upp i 200 ett tag där, vilket är ett bevis på att jag levererade på cykelN! (eller kankse att jag har kass kondis?) haha, nejdå. Den är hyfsad nu för tiden och blir bättre och bättre! Men som sagt, spinning är JOBBIGT. Så det borde ni gå på! :) 
Men nu ska jag klä på mig och käka frukost för vid 11 ska jag träffa Sandra och Svea så ska vi ta en trevlig promenad till T-udden så hundarna får bada och springa av sig! Trevligt. 
 
Så vi hörs senare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela