Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Fredag.

Publicerad 2012-07-20 09:32:38 i Allmänt,

Morning bitches. Ska diska & packa innan jag går ut och går med hunden och äter frukost. Hmm, ja det där blev fullkomligt fel men skit samma. Ni fattar vad jag menar ändå och dessutom låter det roligare att gå ut och äta frukost med min hund än att säga att jag ska äta frukost? Fast det klart.. jag skiter ju i vad ni tycker egentligen. Jag tvingar ingen att läsa allt skit och inte så skitiga texter i min blogg, valet är ditt. 
Försöker väcka mig själv till liv, och jag lyckades nästan när jag gick förbi speglarna när jag skulle in på toa och slå en drill, fyfan blev så rädd att jag hoppa till. Alltså, mitt hår. Det finnss inga ord. Vilken borste kan reda ut detta. Förhoppnings vis vaknar jag till snart så jag kan börja med dagens sysslor, åh hörde ni hur vuxen jag lät där? 
 
Åh som grädden på moset lägger jag upp en låt med Ramones!!
http://www.youtube.com/watch?v=Eajk2uDWaP0
 
(får inte in videon, jävla skit blogg) - så tryck på länken för fan. 
 
Nu ska jag göra lite nytta, så vi hörs när jag har tid! 
Goodbye fuckers. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela