Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Damn!

Publicerad 2012-07-19 13:21:10 i Allmänt,

Hej! Var nyss ute och gick med Curre i det härliga vädret, jätte varmt & sol. Najs, det gillar vi. Dock var det lite mörka måln här och där, inte alls bra.. Men imorgon är det ju fredag och det innebär ju att det kommer vara sol i 4 veckor efter det, eller det ska fan vara det för då får Kim semseter så då ska det vara fint så vi kan göra roliga saker! ;) hehe...
Tänkte i alla fall ta och fixa mig och lägga upp en video på youtube innan jag går ut med min fina hund igen, hehe. För övrigt så mår jag toppen, fast det är ju inget nytt nu för tiden? Hallå, man kan inte må annat än bra när man går ner och ner i vikt. Och bryr mig inte om det står still ett tag , så länge jag inte går upp. ;Men på något vis känns inte mitt mål så långt bort längre, det känns inom räckhåll! 65 kilo kommer det stå på vågen inom en snar framtid. Wohoooo. 
Men nu ska jag göra mig lite fin, eller borde jag säga finare? För jag är ju alltid fin. Damn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela