Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

5,42

Publicerad 2012-07-16 12:42:38 i Träning,

Nyss komit in från en promenad med hunden det blev 5,42 km1h och 54 sek mitt medeltempo låg på 11:14min/km vilket kändes hyfsat när jag hade med mig hunden och denna promenad förbrände 433 kalorier
Så nu känner jag mig nöjd för nuet förutom att jag har ont i huvudet :( så ska vila lite nu i soffan och kolla på True Blood för ska ju iväg och träna ikväll igen och då vill jag vara pigg! 
Men nu ska jag ta något att äta och slå på true blood, så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela