Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

1157 kalorier - bam!

Publicerad 2012-07-16 21:23:10 i Träning,

Godkväll på er!
Klev nyss ur duschen och ska se på film nu med min man! Ska bli skönt att lägga sig i sängen efter ett svettigt pass på friskis&svettis. Passet jag körde idag heter "Jympa - medel" och är i princip som ett aerobics pass bara att man har några låtar med ren styrka, vilket jag tycker är bättre. Så körde på i 1h och det förbrände 724 kalorier! Vilket ger en total förbränning på 1157 kalorier idag, nöjd! Efter träningen så åt vi på max då vi vart hungriga när vi var och handla, och självklart tog jag ett "Low carb mål" - mumms! Så nu är vi mätta och belåtna. 
 
Har ni tränat idag? :) 
 

Har inget mer vettigt att skriva så det får bli allt för ikväll, så sov gott & dröm sött så hörs vi i morgon, för nu ska jag se på film! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela