Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

What a feeling!!!!!!!!!!!! <3

Publicerad 2012-08-21 09:29:11 i mål, viktminskning,

Goodmoorgon på er! 
 
Idag ställde jag mig på den saken jag hatar mest, mest av allt. Vågen. Och jag kunde inte blivit gladare, nej inte en chans. Har nått mitt delmål och har alltså gått ner 8,1 kg vilket känns och syns. What a feeling! Så för varje dag på gymmet, ska jag ta i lite hårdare, springa lite fortare, lyfta lite tyngre. Bli mitt bästaste jag. Och kan lova er, att detta gav självförtroende ett boost! Så till alla er där ute som kämpar och inget händer. . . Kämpa på, ge aldrig upp. Det är drygt, ni får räkna med att svettas rejält, att inte kunna gå dagarna efter tränigen. Go hard or go home
Nu ska jag äta frukost & se på true blood! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela