Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

torsdag

Publicerad 2012-08-16 14:10:00 i Allmänt,

Hej på er! 
 
Har nyss klippt Kim och sitter i vardagsrummet just nu (det är svalt och skönt här) medans han fixar håret. Haha, suger på styling av kill hår! :p Tränat har jag också hunnit med idag, åkte iväg vid 9 tiden och körde ett hårt pass med Kim som PT, skratt! Är hård som cement på vissa delar av kroppen, härlig känsla. Idag så hadde jag ialf inte gymmet för mig själv utan det var lite folk där, lite äldre folk för att vara mer specifik.. för tror inte att det är så många som orkar gå upp och träna tidigt när man kan sova ;) !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela