Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Svea

Publicerad 2012-08-19 13:44:00 i Allmänt,

Heej. Har nyss ätit tacos för tredje gången den här helgen :p så nu är jag mätt och belåten efter att ha träffat Sandra och Svea en sväng på förmiddagen och imorgon kommer dem hit och hälsar på lite för ska passa Svea ons-lördag kväll & natt så det blir kul att få ha söta Svea här nu när Curre inte är här hemma! Är ju så himla tomt utan han min, fina, fina älskling ♥ Idag blir det ingen träning för mig i alla fall så ska strax se på "Real housewifes of New York" och sedan ska jag fixa i ordning lite mer här i lägenheten efter allt vi shoppat på gekås, hehe! 
Här är en bild på sockersöta Svea!
 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-08-19 14:00:14

Verkligen jättesnällt att du kan ha henne. Det hade inte gått att vara ifrån henne en vecka!

Svar: Lungt :) Bara kul att vara hundvakt ju !
matildahedenskog.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela