Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Söndag

Publicerad 2012-08-05 09:59:10 i Allmänt,

Godmorgon.
 
Vaknade för en stund sedan av att det var så varmt och har jag väl vaknat så kan jag inte somna om igen, då äre liksom kört.. -.-' Någon som känner igen sig där? Idag så ska det i alla fall bli bättre väder, sol och lite måln här och där så ska väl ta och fiska idag med Kim, men vet bara inte vart hmm... men vi kommer nog på något bra ställe skulle jag tro så lite mer om det när vi har fiskat klart! Idag är det bara 2 dagar kvar tills vi åker iväg mot Ullared (tidigt på onsdag morgon) hehe, kommer bli kul! 
 
Min älskling igår uppe i Tryssjön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela