Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Min tisdag

Publicerad 2012-08-14 10:09:19 i Allmänt,

Vaknade halv 9, väckte plutten och låg och kikade på tv innan jag klev upp och käkade frukost, så nu sitter jag här och antecknar lite i min notebook på datan om min träning och viktnedgång. Och just nu står det still på vågen för har ju fuskat med alkohol och godis, inte okej. Men har i alla fall kommit igång med träningen igen och äter som vanligt nu i alla fall så på rätt väg är jag åtminsone! Träningen igår blev löpning i 30 min sedan for jag hem. 
Idag ska vi åka till Falun en sväng och sen ikväll när solen lagt sig ska jag träna, skönt. 
Men nu ska jag ta mina mått så återkommer senare till er! 
 
Har ni haft en bra helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela