Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Mååndaag.

Publicerad 2012-08-06 13:59:33 i Allmänt,

Hej på er! 
Har nyss käkat lite och sitter just nu och jäser i sängen medans kim pillar med sin samling småpengar.. herregud han borde verkligen lämna in dem till banken nu ;P! Var till borlänge och besiktigade bilen och handlade lite på ICA MAXI innan vi åkte hem till Mockfjärd och ja juste, var även och fixade ett gym kort så nu kan jag träna på i 1 år på AK :) Bra bra, så ska väl iväg och träna runt 4 tiden så då blir det löpning & styrka! Men nu ska jag laga mat så den är klar tills senare idag, så vi hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela