Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Lyxar till det lite..

Publicerad 2012-08-04 11:56:39 i Allmänt,

Godmorgon på er!
Hoppas ni har det bra, för det har jag i alla fall. Har nyss tryckt i mig lite tacossallad som frukost idag, vilken lyx ♥ Så ska väl låta den smälta innan jag lyfter ett finger ;) Nejdå, skojjar bara.. eller? Igår på kvällskvisten kom i alla fall Carro förbi så vi satt och snackade på altanen, käkade jordgubbar och så. Sen avbröts vi av en massa knak i skogen så vi satt tysta och lyssnade men såg inget så vi anade att det var en älg och när vi tog bilen och körde runt till andra sidan om skogen så såg vi den, en ståtlig älgtjur med ca 8-10 taggar! Tänk om den hade traskat upp brevid altanen när vi satt där och snackade, då hade jag fan skitit på mig kan jag säga er! Haha. 
Tränade även igår, blev en vända på cyklen ca 6 km på 20 min (inklusive att kedjan hoppa av) vilket jävla patrask. Tur jag är en händig tjej i alla fall, så det var fixat på ett kik.
 
Idag ska vi väl åka förbi och kolla läget i trysjön och sen ska vi träna, och jag ska ösa på!! Åt ju choklad igår, inte okej. Inte okej. Idag kommer även det utlovade receptet på LCHF pizza upp! Och det får ni inte missa, för det är exakt som vanlig pizza botten, om inte godare? Ja pröva, så lär ni väl märka. Men nu ska jag plocka in maten i kylen och fixa mig innan vi drar iväg, så vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela