Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Lyckan är total!

Publicerad 2012-08-20 19:01:00 i Allmänt,

Nyss ätit middag och idag blev det ungstekt fläskfileé, bea & grönsaker, så nu är jag mätt och väntar på att Kim ska bli klar så vi kan åka iväg och handla!
Sandra var som sagt förbi och hälsade på idag på förmiddagen med Svea och hon verkade kunna komma till ro här så det kommer bli super. Hehe och ja juste, var in på progress idag och kikade och la märket till att vi börjar på fredag och inte på måndag som jag fick för mig att jag läst, haha! Men det gör inget i alla fall för börjar kl 10 på fredag och slutar inte långt efter det. Ska bli skönt att börja igen! :) Tänkte även börja lägga upp dagliga recept på det jag äter om dagarna så ni får lite ideer till vad ni kan äta om dagarna, hehe. 
 
Och har jag sagt att jag är världens lyckligaste tjej just nu? Tog på mig ett par jeans idag som satt tajt som fan, typ som korvskinn förut, dem typ skärde in i magen. usch.. och nu är dem alldeles för stora runt midjan, lyckan är total. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela