Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

LCHF - Lax med gräslöksås.

Publicerad 2012-08-03 11:14:21 i LCHF, Mat, Recept,

4 portioner.
 
Du behöver:
4x125 g laxbitar.
3 dl vispgrädde.
1 förpackning philadelfiaost (gräslök)
1 förpackning hackad gräslök (finns i frysdisken)
salt & peppar.
 
Gör så här:
Lägg laxen på en plåt, salta & peppra och ställ in i ugnen på 200° i ca 10 min. Gör under tiden såsen till laxen, vispa grädden "tjock/krämig" med elvisp rör sedan ner osten & gräslöken. Ta ut laxen ur ugnen och häll på såsen. Grädda yttligare 10 min i ugnen, klart! Servera med en god grönsallad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela