Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Im going hard.

Publicerad 2012-08-05 19:43:05 i Träning,

Nu när träningen blivit lite sidosatt så tänkte jag göra en veckoplanering för kommande vecka så jag kommer in i det igen! 
 
Måndag: Löpning 30 min + styrketräning (även rumpövningarna)
Tisdag: Intervaller! 
Onsdag: Enbart rumpövningarna i stugan i Ullared! Annars vila.
Torsdag: PW på kvällen efter hemkomst! 
Fredag: Löpning + rumpövningarna.
Lördag: Intervaller
Söndag: PW + rumövningarna. 
 
Har ni planerat veckans träning, eller tar ni den som den kommer? :) 
Jag brukar vara spontan i vanliga fall men nu har jag fuskat med träningen i 2 veckor vilket inte får fortgå så därför blev det planering för denna vecka så jag kommer in i det igen som sagt! 
 
Hoppas ni har en mysig söndagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela