Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Hur ser min lchf kost ut?

Publicerad 2012-08-21 11:02:01 i LCHF, Tankar,

Jag äter inte super strikt, eller jag tycker det är svårt att säga vad som är strikt och inte. Men i vilket fall så äter jag endast två skivor bröd till frukost (Carb Zone) med mycket smör, sen har jag även ost & skinka / makrill /ägg,
Sedan äter jag det mesta, tillåter mig själv att äta paprika & tomat i grönsaksväg. (Dock har jag tänkt sluta med tomater helt) Dessutom äter jag mejeriprodukter så som, grädde, ost, creme fraiche men jag dricker inge mjölk (tycker inte det är gott, nej usch!) 
Det finns oändligt med recept och tänkte börja pröva nya recept som jag inte gjort förut och då är det lika bra jag lägger upp dem här varje dag så att ni kan få lite inspiration som jag skrev igår! ;) Bra va? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela