Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Hur mycket är det möjligt att bära innan man brister?

Publicerad 2012-08-31 13:49:39 i Allmänt,

Värsta dagen på länge. Vädret suger. Är irriterad på mycket och känner mig kluven på mitten. En hint till er som tror ni känner mig, shut the fuck up. Helt sjukt egentligen. Hur mycket är det möjligt att bära innan man brister? Jag innbillar mig själv att jag är okej, när jag egentligen inte är det. Jag har bara så svårt att komma över vissa saker, personer? i mitt liv. Hur mycket det än sårar mig när tankarna kommer. Hur ruttna dem än borde vara i mina ögon, så kan jag inte. Hur kan det vara det bästa? Att kapa alla band. För om jag gör det, så måste jag söuta se dem. Dem som jag älskar så oerhört mycket. Ni vet dem, som man alltid bråkar med men älskar ändå. Mina syskon. Hur ska jag kunna förklara för dem att jag aldrig mer kommer hälsa på? Hur ska dem kunna förstå när dem är 3,7 & 12? Men jag har inget val om jag ska bli hel. Jag kan inte äns se på filmer utan att må dåligt om det är en mamma och dotter scen. 
 
Usch så nu ska jag aldrig mer åka dit efter att jag fyllt 18 år. Kommer bli hemskt, jobbigt. Och kommer känna mig som världens hemskaste syster, som att jag inte bryr mig ett skit. Men jag kan inte åka dit nå mer, för jag pallar inge mer skitkast i ansiktet. Då brister jag ihop. Gissar att jag är för snäll mot människor som behandlar mig som skit? Dags att sluta med det. 

Kommentarer

Postat av: Pia Li

Publicerad 2012-08-31 21:10:32

Mitt hjärta värker för dig!
Håller om dig mjukt! Många försiktiga kramar <3
Pia

Postat av: Izabelle

Publicerad 2012-09-01 08:47:14

Jag finns för dig, det hoppas jag att du vet<3

Svar: Jag vet undebaraste du, och du vet att jag alltid finns här för dig! <3
matildahedenskog.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela