Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Hur man gör för att slippa få håll!

Publicerad 2012-08-05 10:10:54 i Träning,

Igår när jag sprang på löpbandet kände jag hur hållen var på väg då jag ätit mat inom en timme före träningen (vilket man inte ska göra egentligen! För man bör vänta minst 2 timmar innan man tränar kondition. Men då sprang jag där och tänkte att jag skulle dela med mig av något super, hur man håller hållen borta!
 
När du springer och känner att du börjar få håll, börja andas på ett annat sätt!! Så simpelt är det, och det sjuka är att det fungerar också. Dock kan man känna sig som en idiot när man kankse tar djupa andetag en stund och sedan lite snabbare, men vafan.. Det är det ju värt, hatar att få håll! 
 
Slipp hållen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela