Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Hundmänniskor..

Publicerad 2012-08-18 22:29:00 i Allmänt,

Gokväll på er! 
 
Gör inte så mycket för tillfället och har fixat till lite här i vardagsrummet på kvällskvisten så nu känner jag mig nöjd, det enda jag vill ha är en ny svart soffa (inte för det är något fel på den vi har, men ändå.. en svart skulle passa in som en smäck!) Kankse skulle ha varit hundvakt åt två hundar två helger frammåt 06.00-16.00 varje dag i 3 dagar och det lät ju bra tills jag sa vad jag tyckte var rimligt och hon tyckte att 600 kr var för mycket (100 kr/dag/hund) Och menade att jag skulle fått 150 kr samanlagt, eh. Nejtack. Och ta mig inte fel, det handlar inte bara om pengarna men när man är dagmatte så lägger man ner hela dagen på hunden (iaf jag) leker med den, går på härliga promenader, myser osv. Då tycker jag att 100 kr om dagen är rimligt? Men vad vet jag. Hon skrev sen att det räkte med två promenad mellan 06.00-16.00 och förlåt mig men är inte det jätte lite? Jag går ut med min hund var 3-4 timme när han är hemma hos mig... Antar att man får det man betalar för. Men nog om det nu! Var i alla fall iväg och tränade och det gick super, är nöjd som få. Och har fått i mig 29 g kolhydrater idag vilket är lite för mycket men det känns ok. Så ja :) Men nu ska jag kolla på tv med älsklingen och gå och sova sen så jag orkar gå upp och träffa sandra och söta svea imorgon. 
Den här vätskehållaren fyndade jag på gekås för 30 spänn!! Nöjd? ja! 
 
P.S Vill tillägga att detta med hundpassningen var en engångs grej för hade det varit en regelbunden tjänst hade jag inte alls "krävt" lika mycket betalt som denna person verkade tycka.
 
 

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-08-19 09:02:37

Gud vilken snål människa! 150 :- är ingenting ju!

Svar: Ellerhur!..
matildahedenskog.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela