Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Go hard or go home!

Publicerad 2012-08-18 11:23:39 i Allmänt, Tankar, Träning, motivation,

Godmorgon! 
 
Nyss käkat frukost och det var första gången jag gjorde en toast i den nya grillen! (Low carb zone bröd, ost, skinka & bregott) Blev gott! Älskar att variera frukosten så mycket det går och just nu är jag så trött på ägg, usch spyr nästan på tanken av ägg.. hehe. Har ni ätit frukost idag? Hoppas att ni gör det i alla fall för frukosten ska man inte hoppa över. Det är verkligen superskönt att vara hemma och just nu sitter jag bara i soffan och vaknar till för att sedan byta om och dra iväg och träna runt 13.00 på GKK då blir de det styrka & kondition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela