Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Fullt upp..

Publicerad 2012-08-22 09:39:40 i Allmänt,

Godmorgon!
Är uppe tidigt fast jag inte behöver det egentligen, men det är ju dags att komma tillbaka till "verkligheten" för skolan börjar ju på fredag. Idag tänkte jag plocka ihop lite mer, kolla igenom lite på skrivbordet och rensa lite grejer, så det blir fint. För det är ju städat, men det känns "stökigt" och ni förstår vad jag menar? 
Tvätta ska jag också göra och så kommer Svea på eftermiddagen/kvällen vilket kommer bli skojj! Dessutom ska jag träna idag och tänkte ta mig en springtur ute idag för omväxling, var ju ett tag sen jag gjorde det nu. 
 
Men nu ska jag väl göra i ordning lite frukost så skriver jag sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela