Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Ett nytt kapitel

Publicerad 2012-08-26 21:13:49 i Träning, mål, viktminskning,

Ja som sagt så har jag ju nått mitt delmål och snart gått ner 10 kilo!! Insane. 
Så veckorna som kommer tills oktober kommer vara fyllda med svett & stora påsar under ögonen. Börjar ju ca 8 varje dag och slutar halv 5 varje dag.. Men det ska inte få påverka min träning! Ska hålla mig till 4-5 dagar i veckan där jag kör intensivt och hårdare än någonsin. Mitt nya tänk är att jag inte ska kunna gå dagen efter ungefär. För som sagt i oktober innan den 20 oktober för att vara exakt ska jag gå ner 9 kilo vilket snittar på lite mer än 1 kilo i veckan och jag ska klara det!
 
Börjar bra imorgon med ett pass boxning med bästa bella! 
 

Så såhär kommer min träning se ut i veckan:
Måndag: Boxning
Tisdag: PW 1 mil
Onsdag: Skivstångspass
Torsdag:Vila
Fredag:Vila
Lördag: Kondition!
Söndag:Kondition!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-30 21:49:06

vore kul att få se före/efterbilder för lite inspiration :) grymt jobb! vilken är din målvikt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela