Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

egitime

Publicerad 2012-08-03 18:34:37 i Allmänt,

Hej på er, sitter och dricker lite och mår allmänt bajs. Vet ialf att jag lovade er ett recept på lchf-pizza men det får ni i morgon istället, för ska inte äns äta pizza idag så.. Men såhär ser jag ut nu ialf
 
Kankse ser ni slingorna i håret? Vad vet jag men, är rätt så nöjd ialf, blev lite besviken när det som var meningen att det skulle bli mellanblond blev typ bajs brun, men jaja orkar ialf inte färga om håret på ett tag så får va såhär! 
men nu ska jag göra någe annat. 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela