Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Dream BIG.

Publicerad 2012-08-26 18:56:24 i Allmänt,

Gokväll på er! Har ni haft en bra helg? Det har jag i alla fall. 
Men hur som hellst. Var ner på stan en vända idag och som vanligt måste jag väl få säga att jag kom hem med något fast jag inte skulle köpa något. Det blev i alla fall ett par jätte coola converse med hög sula! Edgy ♥
Dessutom har jag upptäkt min stora passion för matlagning, helt sjukt egentligen för har ingen aning om vad den kommer i från och jag höftar alltid och gör som jah vill när jag lagar mat och ja det blir faktiskt alltid bra. Eller ja, gjorde flygandejacob en gång, men fy så äckligt. Adrig igen, aldrig. Hehe
Tränade igår och det var nog det segaste passet jag gjort på länge, inte okej! Så imorgon efter skolan, matlagning och käk så ska jag dra iväg på något bra pass på F&S. 
 
Och ja juste, vet ni vad jag drömmer om i framtiden? 
Jag är amitiös och målmedveten så jag har höga krav på vad jag ska nå här i livet och några av dessa krav är detta.
 
Starta eget företag inom byggbranchen.
Öppna två resturanger. En tro det eller ej i Mockfjärd. (Och nej jag kommer inte jobba där, tanken är att detta kommer hända när mitt byggföretag blommat och jag tjänar bra. Hela meningen med det är att jag bara ska tjäna kosing på det)
Bli ekonomisk oberoende.
Och jag planerar inte att bo i Sverige hela mitt liv, jag vill se världen. 
 
Och jag delar inte med mig av detta för att folk ska tycka en massa. Utan för att jag tycker att man ska ha mål här i livet oavsett hur stora dem är, för annars kommer man ingen stanns här i livet. End of story. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela