Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

celsius

Publicerad 2012-08-20 21:53:35 i Allmänt,

Puh, nu sitter jag i soffan efter att ha virrat runt på alla matbutiker i Gävle för att hitta drycken Celsius men inte f*n fanns den någon stanns heller! suck. Så får väl kolla på något träningscenter så hittar jag förhoppnings vis den. 
Var som sagt och handlade och imorgon ska jag träna & så ska jag & kim hälsa på hemma hos Tommy & Sandra, trevligt. Men har inget vettigt att skriva så vi hörs imorgon! 
Godnatt!! 
 
en burk förbränner 100 kalorier! :) Och man blir pigg så perfekt att ta innan träning

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela