Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Blow me one last kiss

Publicerad 2012-08-03 10:35:01 i Allmänt,

Har ingen lust till att blogga,fast jag vill göra det. Vet inte varför det blir så? Drygt, för er och mig. I alla fall så sitter jag i köket och äter frukost just nu så ska väl ta och låta maten smälta innan jag drar på mig träningskläderna och går ut i dett mys väder. Var tänkt från början att jag skulle träna hemma på cykeln idag, men känner att jag behöver komma ut och rensa tankarna..
För övrigt så är det bara 5 dagar kvar tills vi åker till Ullared!  
Har ni vart dit någongång? Mina förväntingar är inte så stora, förutom att dem typ har allt & att det är stoort! 
Tänkte i alla fall vara lite aktiv i bloggen nu när jag ända sitter här framför datan och har tid, så slänger in något recept på lax & pizza idag! :) (självklart på lchf vis)
 
Och ja juste, jag slingade håret igår.. Ni får se resultatet senare i veckan när det "frissiga" har lagt sig. 
p.s såhär söt & nyvaken är jag nu.. och ja det är min rumpa som sticker upp. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela