Komma i form

med hjälp av träning och LCHF.

Babybell & fiskning.

Publicerad 2012-08-05 20:53:59 i Allmänt,

Var ju som sagt iväg och fiskade idag efter att ha varit till Borlänge en snabbis och köpt ny lina och lite annat på Vestliv's fiske. Vart i alla fall fiskning vid tunnlarna i Mockfjärd och det blev en del fångst..
Babybell, ölkorv, gurka & loka fick bli dagens lunch sådär när vi fiskade! Fint dä. 
"Jag har något stort på" ... haha fick sig ett gott skratt! (Fast det rök verkligen i spöt)..
Även jag fick bottennap och kim tappade sitt nya vass drag när han fick bottenapp en 
andra gång.. Vi får pröva fiske lyckan en annan gång innan semestern är slut! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Matilda och blir 18 år i höst, jag bor tillsammans med min kille i Gävle, där jag även pluggar bygg & anläggnings programmet på yrkesgymnasiet. Den här bloggen handlar om att komma i form med hjälp av träning och LCHF och en hel del tankar & en massa annat intressant.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela